Munka leírása
Az Y Diák Iskolaszövetkezet ügyfélkapcsolattal foglalkozó
csapatának támogatására keresünk precíz és energikus Ügyfélkapcsolati
asszisztens munkatársat, aki aktívan részt vesz az ügyfélkapcsolatok és az
adminisztráció gördülékeny működtetésében.
A pozíció kulcsfontosságú szerepet tölt be az értékesítési folyamatban – tőled
függ, hogy az érdeklődők gyors és profi tájékoztatást kapjanak, és hogy az
adataink naprakészek legyenek.
Feltételek
- Korábbi adminisztratív vagy
ügyfélszolgálati tapasztalat - Magabiztos MS Office ismeret,
különösen Excel (függvények, pivot táblák, kimutatások) - Kommunikációképes angol
nyelvtudás (szóban és írásban) - Precíz, rendszerezett, önálló
munkavégzés - Proaktív, lendületes, jó
kommunikációs készséggel rendelkező személyiség
Feladat
- Beérkező megkeresések és
ajánlatkérések kezelése (első kapcsolatfelvétel telefonon, majd e-mailben) - Ügyfélkapcsolati munkatársak
támogatása adminisztratív feladatokkal - Ügyféladatok, ajánlatok és
szerződések rögzítése, karbantartása CRM rendszerben - Riportok, kimutatások,
statisztikák készítése - Az ügyfélkapcsolati folyamatok
dokumentálása, visszajelzések összegyűjtése és rendszerezése - Folyamatos kapcsolattartás a
partnerekkel és a belső csapatokkal
Munkaidő
Heti 40 óra hétfőtől péntekig; 9:00-17:00 óra között.
Bérezés
Megállapodás szerintJelentkezés formája
Jelentkezni a jelentkezes@worknow.hu címen a fényképes önéletrajzod csatolásával, valamint bérigényed megadásával tudsz.
Hasonló Munkák
Érdekel a munka!
Jelentkezem